miercuri, 14 ianuarie 2015

Colleen Hoover & Tarryn Fisher vorbesc despre Never Never intr-un nou interviu


Silas Nash & Charlie Wynwood
Colleen: Actorul care mi-ar placea mie sa-l joace pe Silas Nash ar fi Zac Efron. L-as vrea pe el in rolul fiecarui personaj masculin din toate cartile mele. Pentru ca ... Zac. *sigh*

Tarryn: Cand ma gandesc la Charlie Wynwood, ma gandesc la Alexia Fast. Ochii sunt mari si expresivi, exact ca ai lui Charlie. Au aceleasi buze. Frumusetea Alexiei este delicata, eleganta si modesta.

Brian Finley

Colleen & Tarryn: Cato din "Jocurile Foamei" este o adevarata forta in film. Face ceea ce vrea. In Never Never, Brian are parte de cateva momente confruntative, iar noi ne-am intrebat... ce ar face Cato? Adevarul ca e vroiam sa ne oferim voluntar sa fim tributi in acele scene.

Janette Wynwood (sora lui Charlie)

Colleen & Tarryn: Janette este sora mai mica a lui Charlie. Ca si majoritatea adolescentelor, intr-un minut poate fi dulce, in urmatorul irascibila. In rolul lui Janette ne-am inchipuit-o pe Bailee Madison. Seamana foarte mult cu Charlie. Este frumoasa si draguta, dar poate juca si rolul unei adolescente capricioase.

Landon Nash

Colleen: Avand in vedere ca l-am ales pe Zac pentru rolul lui Silas, fratele lui mai mic si chipes, Dylan, este perfect pentru Landon.

The Shrimp

Colleen & Tarryn: In Never Never, avem un personaj cunoscut sub numele de The Shrimp. Cand ea se afla in centrul atentiei, roseste, asa ca seamana cu un crevete (shrimp). Misterul ce-o inconjoara si de asemenea look-ul ei, ne face sa ne gandim la Rumer Willis.

A cui a fost ideea sa scrie Never Never?

Colleen: Never Never se bazeaza pe o idee pe care original m-am gandit sa scriu de una singura. Stiam ca vroiam sa fie despre doi liceeni care deodata si-au pierdut memoriile, dar nu eram sigura cum sa continui.Sunt atat de fericita ca pana la urma am scris impreuna cu Tarryn, pentru ca perspectiva ei aduce un cu totul alt element povestii.

Cum v-ati decis sa lucrati impreuna?

Tarryn: Colleen mi-a spus despre aceasta idee pentru carte, iar eu o tot bateam la cap sa continue pentru ca-mi placea cum suna. Dar Colleen se tinea de alte lucruri, cum ar fi sa posteze pe Instagram video-uri cu porcusorul ei si sa cante melodii de ale lui Taylor Swift, asa ca intr-un final am scris eu primul capitol pentru ea.

Colleen: Obisnuiam sa spun ca n-o sa mai colaborez cu un alt autor la un proiect. M-am gandit ca dupa ce-am colaborat cu Griffin Peterson, n-o sa mai am norocul sa gasesc o alta persoana cu care sa ma inteleg la fel de bine.Si am avut dreptate, pentru ca Tarryn e rea si bea Cola. Dar mi-a placut foarte mult capitolul scris de ea. Era exact cum imi imaginasem eu inceputul cartii. Dupa aceea am scris eu urmatorul capitol si i-am trimis si ei. Si tot asa am facut cu urmatoarele capitole. A fost distractiv, pentru ca niciuna dintre noi nu stia ce avea sa se intample mai departe.

Multi s-au intrebat, cine v-a scrie ultimul capitol?

Colleen: Eu.
Tarryn: Eu.

Cand apare urmatoarea carte?

Tarryn: Suntem incantate sa va anuntam ca Never Never: Partea a II-a va fi lansata pe 17 mai 2015!

Ce alte proiecte mai pregatiti?

Colleen: Eu lansez Confess pe 10 martie, apoi planuiesc sa lucrez la November Nine.

Tarryn: Eu lucrez la Marrow, dar inca n-am o data de lansare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu